مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:052021-01-19سياسي

مراسم مذهبی در گناوه با رعایت همه ملاحظات بهداشتی برگزار می شود


هیئت های مذهبی این شهرستان در عزاداری های ایام فاطمیه دستورات بهداشتی کرونا را به خوبی رعایت کردند و عظمت و شکوه مجالس فاطمی را به نمایش گذاشتند.

- حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفتگو با ، تمامی ملاحظات بهداشتی و درمانی را در نظر گرفته و با تدابیری زیبا و رعایت دقیق پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان، باری دیگر عظمت و شکوه محافل و مجالس فاطمی را به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه گناوه افزود: اوج این برنامه ریزی ها و رعایت ها در شب و روز شهادت آن حضرت با عزاداری پرشور و برگزاری نمازهای جماعت در بعضی اماکن مذهبی به خوبی به نمایش گذاشته شد و بار دیگر ولایتمداری هیئت های مذهبی در این روزها برای جهانیان به اثبات رسید.

وی گفت: تلاش های ارزشمند مسئولان محترم هیئت های مذهبی، سخنرانان، مبلغین دینی و مداحان اهل بیت (ع) در راستای بیان صحیح و خالی از تحریف زندگانی حضرت فاطمه اطهر س موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این فرهنگ انسان ساز شده است و ان شاءالله عزاداری های صحیح و فاطمی پسند این عزیزان در پیشگاه حضرت زهرا س مأجور خواهد بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد: از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی دست اندر کاران این آیین ها به ویژه ائمه محترم جماعات، هیئت های مذهبی، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، مردم نجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم مذهبی در گناوه با رعایت همه ملاحظات بهداشتی برگزار می شود

مراسم مذهبی در گناوه با رعایت همه ملاحظات بهداشتی برگزار می شود