مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:052021-01-19سياسي

رسانه ها تبیین بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار دهند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: رسانه تبیین بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار داده و اجرای آن را نیز مطالبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث قربانی شدن این ایام شود.

وی افزود: انتخابات مهم شورای شهر و ریاست جمهوری را نیز در پیش داریم و از امروز باید به دنبال مشارکت حداکثری باشیم و تدبیر و برنامه ریزی لازم برای شکست توطئه های دشمن در این انتخابات مهم و حساس صورت بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: انتخابات این دور دارای حساسیت بسیاری در داخل و مهم تر از همه در خارج است و نقش رسانه ها در ایجاد شور در کشور برای این انتخابات یک نقش بی بدیل است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه باید توسط دستگاه های فرهنگی تبیین شود و تا به امروز نیز آنطور که باید در این مسیر گام برداشته می شد اقدام نشده و این جای تأسف است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه لازم است تبیین این بیانیه باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: رسانه ها تبیین بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: اجرا و حرکت دستگاه ها به سمت بیانیه گام دوم نیز باید توسط رسانه ها مطالبه گری شود تا بتوانیم شاهد اجرا و تحقق این سند بالادستی و مهم برای کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها تبیین بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار دهند

رسانه ها تبیین بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار دهند