مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:052021-01-19پزشكي

وضعیت زرد کرونایی سبزوار شکننده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این شهرستان هر چند هم اینک به لحاظ شرایط کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد اما این وضعیت به علت کاهش رعایت پروتکل ها بسیار شکننده است.

- علیرضا مسلم در گفت وگو با ایسنا افزود: طی هفته های اخیر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اصناف کاهش داشته و از طرفی برخی بازگشایی های عجولانه و غیر کارشناسی می تواند عواقب ناخوشایندی را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: هم اینک سبزوار در وضعیت زرد هشدار قرار دارد و شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد که زیر پوشش دانشگاه علوم پرشکی سبزوار قرار دارند به لحاظ کرونا در وضعیت آبی قرار دارند.

مسلم با اشاره به اینکه کاهش آمار کرونا به معنای عادی شدن اوضاع کرونایی نیست، گفت: تغییر وضعیت کرونایی از نارنجی به زرد و آبی به منزله پایان کرونا نیست و مردم همچنان باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا همچنان ادامه دارد و رنگ زرد و آبی نشانه پایان کرونا نیست اما رواج عادی انگاری سبب شده طی هفته های اخیر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اصناف کاهش یاید.

رییس دانشگاه پزشکی سبزوار با بیان اینکه نگرانی ما این است که مردم این مسئله را عادی در نظر بگیرند، تصریح کرد: عدم همکاری و همراهی مردم و اصناف در پیشگیری از شیوع کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زرد کرونایی سبزوار شکننده است

وضعیت زرد کرونایی سبزوار شکننده است