مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:552021-01-19سياسي

پیمان استراتژیک آمریکا و کرونا برای نابودی انسان ها


معاون بین الملل قوه قضاییه تحریم ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان اولین تولید کننده واکسن کرونا در ایران توسط دولت آمریکا را، پیمان استراتژیک آمریکا و کرونا برای نابودی انسان ها خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از برای کشتار انسان ها را امضا کرده اند.

وی افزود: این تحریم علاوه بر اینکه ثابت کرد کرونا و آمریکا مشترکاً با حیات انسان ها مشکل دارند، نشان داد که مقاومت حداکثری ملت ایران، ماهیت توحش حداکثری سیاست فشار حداکثری آنها را هم را برملا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رصد اخبار نشان می دهد تحریم شرکت دانش بنیان سازنده واکسن کرونا تنها سه موجود شر یعنی ویروس کووید 19، رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسراییل را خوشحال کرده است که البته این خوشحالی با توجه به روحیه جهادی مدیران ستاد اجرایی و همت جوانان نخبه کشور دوام و تأثیری نخواهد داشت.

معاون حقوق بشر قوه قضاییه افزود: دولت های اروپایی که به بهانه اجرای حکم قانونی در مورد یک مجرم اشک تمساح می ریزند، چرا در قبال تحریم مؤسساتی که تنها هدفشان احیای زندگی انسان ها هستند، سکوت کرده اند؟ مراجع حقوق بشری بین المللی وظیفه دارند با محکوم کردن اقدام ضد انسانی آمریکا در تحریم دو نهاد خدمت رسان به مردم، به مسئولیت خود در صیانت از حقوق انسان ها عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان استراتژیک آمریکا و کرونا برای نابودی انسان ها

پیمان استراتژیک آمریکا و کرونا برای نابودی انسان ها