مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:552021-01-19سياسي

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن در سطح کشور به صورت تجمع خودروها و موتورها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرت الله لطفی در سفر خود به اصفهان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انتخابات پیش رو اظهار داشت: هدف ما در شورا اقداماتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است و تلاش می کنیم مجموعه اقداماتی را انجام دهیم که منجر به حضور مردم در انتخابات شود.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موافق یا مخالف حزبی نیست، گفت: انتخابت پیش رو و سیاست کشور تأثیری بر نحوه مذاکره با آمریکا ندارد زیرا آمریکا دو حزب بیشتر ندارد و جمهوری خواه و دموکرات مصداق دو لنگه کفش است که بر دیگری اولویت ندارند کما اینکه در این چهل سال ما هر دوی این احزاب را در آمریکا دیده این و گشایشی حاصل نشده است.

قائم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه عدم تغییر سیاست های آمریکا ربطی به احزاب این کشور ندارد, تصریح کرد: در این کشور لابی صهیونیست تعیین کننده است و در دوره های مختلف فقط شعارها متفاوت بوده و هیچ وقت تغییری در سیاست های آمریکا نسبت به ایران تغییر نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می شود

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می شود