مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:302021-01-19اجتماعي

ظرفیت استان بوشهر پر شد/ مخالفت با راه اندازی پتروشیمی های جدید


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به مخالفت با فاز سوم پتروشیمی ها در عسلویه گفت: استان بوشهر ظرفیت و گنجایش توسعه پتروشیمی های جدید را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با آلودگی های خاک، آب و هوا در جنوب استان بوشهر خصوصاً در عسلویه و کنگان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تصویب طرح ملی مقابله با آلودگی های کنگان و عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: برنامه جامعی برای مقابله با آلودگی ها در این منطقه تصویب شده است و برنامه های طی یک تا سه سال اجرایی می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از ایجاد مرکز پایش زیست محیطی در کنگان و عسلویه خبر داد و بیان کرد: این مراکز با تأمین اعتبارات مورد نیاز در حال نصب و تجهیز هستند.

مقابله با آلودگی های صنعتی وی به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با آلودگی ها به مکانیزه کردن انبارهای گوگرد در جنوب استان اشاره کرد و افزود: احداث تصفیه خانه فاضلاب فاز دوم پتروشیمی های عسلویه در مراحل پایانی است تا پساب پتروشیمی ها وارد دریا نشود.

قلی نژاد از تصویب ساخت تصفیه خانه مرکزی پالایشگاه ها در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: در زمینه کاهش فلرسوزی در پارس جنوبی نیز اقدام خوبی در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت استان بوشهر پر شد/ مخالفت با راه اندازی پتروشیمی های جدید

ظرفیت استان بوشهر پر شد/ مخالفت با راه اندازی پتروشیمی های جدید