مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:152021-01-19اقتصادي

افتتاح مدرسه 14 کلاسه خیرساز در اسلامشهر


مدرسه 14 کلاسه خیرساز حمید و امیرناصر تبرا در اسلامشهر با اعتبار بالغ بر 75 میلیارد ریال احداث و افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه ای خیرساز، اظهار کرد: در سال جاری به همت خیران مدرسه ساز و مدیران و مسؤولان منطقه، مجمع خیران مدرسه ساز استان تهران توانست رتبه برتر کشور را کسب کند.

وی گفت: در سال جاری 70 پروژه آموزش در سطح شهرستان های استان تهران، به همت خیران مدرسه ساز احداث و به سرانجام رسیده و تفاهم نامه 150 پروژه آموزشی دیگر نیز منعقد و در حال انجام است.

معاونت پژوهشی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اثرات کار خیران مدرسه ساز، بیان کرد: خیلی از مردم اموال شان را وقف  امور مختلف خیر می کنند، اما خیران مدرسه ساز بهترین مسیر را برای وقف اموال خود انتخاب کرده اند؛ در فضایی که فرهنگ سازی و آموزش انجام می گیرد هر انسانی که در این مدارس تربیت می شود اثر خیر و برکت کار او در زندگی نیز به خیران می رسد.

بهارلو با تأکید بر ضرورت افزایش فضاهای آموزشی در اسلامشهر، تصریح کرد: در شهرستان های استان تهران میزان  فضاهای آموزشی 8 متر از استاندارد پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه 14 کلاسه خیرساز در اسلامشهر

افتتاح مدرسه 14 کلاسه خیرساز در اسلامشهر