مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:052021-01-19سياسي

مهمترین بخش امر به معروف و نهی از منکر برای مسئولین جامعه است ‏


قائم مقام ستاد اجرای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مهمترین بخش امر به معروف و نهی از منکر برای مسئولین جامعه است و خبرنگاران هم بر روی ‏این مسئله تمرکز جدی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام روح الله میرزایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کاری که اصحاب رسانه انجام می دهند امر به معروف و نهی از منکر است و  رسالتی جز این ندارند ‏خبرنگاران ما همه خودشان عامر به معروف و نهی از منکر هستند یعنی گزارش و خبری که آماده می ‏کنند مبنای کارشان حتما یک منکر یا معروف است که یا یک نقطه ضعفی دیده که در صدد رفع آن ‏هستند یا یک مسئله مثبتی را ترویج می کنند.

‏ قائم مقام ستاد اجرای امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: مهمترین بخش امر به معروف و نهی از منکر برای مسئولین جامعه است و خبرنگاران هم بر روی ‏این مسئله تمرکز جدی دارند و مردم مورد خطاب آنها نیست، اگر چه پای مردم در میان است چون ‏معضل و مشکل آنان باید رفع شود اما منظور اصلی مسئولان، برای پیگیری مطالبات مردم است.

‏ وی افزود: استفاده از واژگان امر به معروف و نهی از منکر باعث دلگرمی افراد می شود از سوی دیگر کمک زیادی در راستای حمایت از خبرنگاران می کند حمایت از خبرنگاران موضوع جدی است که در صورت تهیه یک خبر شاید فشارهایی بر وی اعمال شود که چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین بخش امر به معروف و نهی از منکر برای مسئولین جامعه است ‏

مهمترین بخش امر به معروف و نهی از منکر برای مسئولین جامعه است ‏