مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:002021-01-19سياسي

قول روحانی در مورد خرید واکسن کرونا و واکسیناسیون در کشور


روحانی رییس جمهوری با تاکید بر اینکه تامین واکسن کرونا جزو اولویت های کشور است، خاطرنشان کرد: «دولت مصمم است با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، - روحانی رییس جمهوری با تاکید بر اینکه تامین واکسن کرونا جزو اولویت های کشور است، خاطرنشان کرد: دولت مصمم است با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده،عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده، آغاز کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور تاکید کرد که دولت مصمم است ظرف هفته های آینده و با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا و پس از دریافت گزارش های دستگاه های ذیربط نظیر بانک مرکزی، وزارتخانه های صمت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین اقدمات صورت گرفته برای تامین ارز و منابع مورد نیاز برای ساخت، تامین و واردات واکسن کرونا، گفت: تامین واکسن کرونا جزو اولویت های کشور است.

رییس جمهور با بیان اینکه باید در کنار سایر احتیاجات دارویی و تجهیزات پزشکی، واکسن کرونا با اولویت تولید و تامین شود، اظهارداشت: اگر تحریم ها، مانع تراشی ها و ایجاد محدودیت ها در تامین منابع خرید واکسن از سوی دولت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول روحانی در مورد خرید واکسن کرونا و واکسیناسیون در کشور

قول روحانی در مورد خرید واکسن کرونا و واکسیناسیون در کشور