مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:002021-01-19سياسي

پیشنهاد آشنا در مورد انتخابات 1400


آشنا مشاور رییس جمهور پیشنهاد کرد که مسائل سیاست خارجی و داخلی فهرست شوند تا در انتخابات ریاست جمهوری 1400 و در جاهایی که مردم حق انتخاب دارند رقابت بر سر پیشنهادهای واقعی برای حل مسائل واقعی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: مسائل سیاست خارجی و داخلی را باید فهرست کنیم تا آن وقت رقابت های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و درجاهایی که مردم حق انتخاب دارند به رقابت بر سر پیشنهادهای واقعی برای حل مسائل واقعی تبدیل می شود.

حسام الدین آشنا روز سه شنبه در مراسم رونمایی از برنامه جامع اقدام ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهرها بخش مهمی از وظایف و کار دولت برای کشور را مساله شناسی ارزیابی کرد و گفت: مساله شناسی فراتر از یک کار سیاسی است و امر سیاستی، امری است که به همه ملت و آینده آن مربوط است.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان اینکه احتیاج داریم سیاهه مسائل ملی را فهرست کنیم، تصریح کرد: اگر یک دولت نتواند فهرست مسائل ملی را به گونه ای که مورد وفاق اکثریت مردم باشد آماده کند به بی دردی مبتلا می شود و چنین دولتی بی سرنوشت خواهد بود و ملتی که دارای چنین دولتی است نیز بی سرنوشت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آشنا در مورد انتخابات 1400

پیشنهاد آشنا در مورد انتخابات 1400