مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:552021-01-19اقتصادي

اختصاص بیش از 27 میلیارد تومان برای ساخت و تعمیر مدارس نهاوند


معاون فنی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان از اختصاص 27 میلیارد و 700 میلیون تومان برای ساخت و تعمیر مدارس نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در نهاوند، حمید شیرازی نیا عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: در سال جاری 27 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای تعمیر و احداث مدارس به شهرستان نهاوند اختصاص یافت که تاکنون 8 میلیارد و 830 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از مجموع اعتبارات اختصاصی به این شهرستان یک میلیارد و 700 میلیون تومان استانی بوده که تا کنون 830 میلیون تومان آن تخصیص یافته است افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر و تکمیل مدارس در حال احداث که 13 پروژه است هزینه شده که مابقی اعتبارات نیز در صورت تخصیص تا پایان سال هزینه خواهد شد.

معاون اداره کل نوسازی مدارس استان همدان افزود: از محل منابع ملی 10 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان نهاوند اختصاص یافته که 8 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده که برای احداث 18 پروژه هزینه می شود.

وی در خصوص استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس نیز گفت: سال گذشته 2 میلیارد تومان و امسال یک میلیارد و 600 میلیون تومان صرف استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس نهاوند شده و سیستم های گرمایشی تعدادی از مدارس به موتورخانه و راد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 27 میلیارد تومان برای ساخت و تعمیر مدارس نهاوند

اختصاص بیش از 27 میلیارد تومان برای ساخت و تعمیر مدارس نهاوند