مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:552021-01-19اقتصادي

در نشست نوزدهم نمایندگان اتاق تهران چه گذشت؟


نوزدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران امروز در ساختمان مرکزی این اتاق با حضور رییس سازمان توسعه تجارت برگزار شد.

- نوزدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران امروز در ساختمان مرکزی این اتاق با حضور رییس سازمان توسعه تجارت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست سه تن از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به بیان دغدغه ها و نگرانی های خود درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی پرداختند و تغییر در برخی سیاست های اجرایی دولت را خواستار شدند.

هاله حامدی فر – نایب رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران – به عنوان یکی از سخنرانان ابتدایی نشست از نگرانی های بخش خصوصی در حوزه دارو گفت.

او با بیان این که بخش خصوصی همچنان با معضل تخصیص ارز 4200 تومانی مواجهه است بیان کرد: مشکل اصلی ما مربوط به دو نرخی یا چند نرخی بودن نرخ ارز است.

ارز دولتی باعث ایجاد یارانه و فساد می شود و دسترسی به آن برای بسیاری از فعالان حوزه دارو دشوار است.

عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان این که در سه ماه پایانی سال جاری تامین ارز برای دارو با کمبود جدی مواجه شده است توضیح داد: متاسفانه دپوی مواد اولیه تولید دارو در کشور بسیار پایین آمده و این در حالی است که 97 درصد داروی مصرفی کشور در داخل کشور تولید می شود و تامین مواد او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست نوزدهم نمایندگان اتاق تهران چه گذشت؟

در نشست نوزدهم نمایندگان اتاق تهران چه گذشت؟