مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:302021-01-19ورزشي

محدودیت و محرومیت معلولان در کنار جانبازان پررنگ تر است


مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در تمام شهرستانها اگر مکانی را می توان در اختیار جانبازان و معلولان قرار داد، پیگیری خواهیم کرد، همان گونه که دو سالن خمینی شهر و کاشان را دوباره به این مجموعه برگرداندیم.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در تمام شهرستانها اگر مکانی را می توان در اختیار جانبازان و معلولان قرار داد، پیگیری خواهیم کرد، همان گونه که دو سالن خمینی شهر و کاشان را دوباره به این مجموعه برگرداندیم.

سید محمد طباطبایی در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان که امروز (سه شنبه- 30 دی ماه) در ورزشگاه میثمی برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت 4 ساله آقاباباگلیان در مرحله 5 به پایان رسید و با توجه به منع به کارگیری بازنشستگان در هیئت ها و فدراسیون های ورزشی، نتوانستند برای دوره جدید دوباره ثبت نام کنند.

وی افزود: امیدواریم زحمات آقاباباگلیان که طی این دو دهه در کنار قشر جانباز و معلول استان اصفهان داشتند، اقداماتی برای ورزش جانبازان و معلولان در استان اصفهان انجام شد که در کشور هنوز انجام نشده و اصفهان به عنوان استانی پیشتاز در توسعه زیرساختها و توسعه نیروی انسانی وارد شد و اصفهان را به عنوان یک قطب در کشور معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت و محرومیت معلولان در کنار جانبازان پررنگ تر است

محدودیت و محرومیت معلولان در کنار جانبازان پررنگ تر است