مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:252021-01-19حوادث

عملکرد هلال احمر کرمانشاه در زلزله، سیل و کرونا قابل تقدیر است


خدمات هلال احمر کرمانشاه در حوادثی همچون زلزله، سیل و کرونا قابل تقدیر است و هلال احمر پل ارتباطی میان مردم و مشارکت آن ها در بحران ها است.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: خدمات هلال احمر کرمانشاه در حوادثی همچون زلزله، سیل و کرونا قابل تقدیر است و هلال احمر پل ارتباطی میان مردم و مشارکت آن ها در بحران ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا هم کنترل کرده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: جوانان هلال احمر در بحران های سیل و زلزله بسیار خالصانه تلاش کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

بازوند ادامه داد: به شخصه شاهد بودم که ساعت یک نصف شب جوانان هلال احمر مشغول جابجایی اسباب و اثاثیه منازل سیل زده در شهرک کرناچی بودند که بسیار قابل تقدیر بود.

وی هلال احمر را جلوه ی ایثار و فداکاری دانست و گفت: پیشنهاد می دهم واژه ایثارگران به دنباله عنوان سازمان داوطلبان افزوده شود زیرا این جوانان در واقع ایثارگران عرصه امداد و نجات هستند و این واژه زیبنده جانفشانی های آن ها برای نجات انسان ها است.

بازوند تصریح کرد: در بحران در استان داشت.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تجلیل از جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ایشان را سردار نامدار مقاومت در جهان اسلام توصیف کرد و گفت: همانگونه که آیین میلیونی تشییع پیکر ایشان یک وحدت ملی را در میان مردم پدید آورد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد هلال احمر کرمانشاه در زلزله، سیل و کرونا قابل تقدیر است

عملکرد هلال احمر کرمانشاه در زلزله، سیل و کرونا قابل تقدیر است