مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:202021-01-19سياسي

بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون برنامه


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با حضور طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از نمایندگان استان های کمتر برخوردار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه قبل 7 ایراد اصلاح و رفع شد و در این نشست هم دو بند 7 و 8 که مراعا مانده بود مورد بررسی و در نهایت حذف شد.

برخی نمایندگان مجلس نسبت به بند 7 طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه که مربوط به نحوه توزیع بودجه استانی بود، اعتراضاتی داشتند که در این نشست بعد از بحث و بررسی مقرر شد این بند در این طرح حذف شود و بعدا با انجام کار کارشناسی بیشتر در طرح بعدی اصلاح ساختار بودجه درج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون برنامه

بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون برنامه