مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:152021-01-19سياسي

بوستان وصال در منطقه 19 احداث می شود


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به کلنگ زنی بوستان وصال در منطقه 19 گفت: راه اندازی این بوستان در ارتقای زندگی شهروندان تأثیر زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژاد بهرام درباره احداث بوستان وصال در منطقه 19 اظهارداشت: ایجاد این بوستان گامی مهم در راستای بهبود وضعیت محیطی شهرک وصال و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان این منطقه است.

وی افزود: این بوستان بنابر ضرورت بهره برداری از فضاهای شهری بویژه برای سالمندان و کودکان، متناسب با جمعیت ساکن در این شهرک و با رعایت ضوابط مناسب سازی و رفع فضاهای شهری احداث می شود.

این مسوول ضمن قدردانی از مدیریت شهری منطقه در پیگیری مطالبات بحق شهروندان و رفع آنها بیان کرد: پیش از این نیز آسفالت این بوستان به همت شهرداری منطقه انجام و درنتیجه باعث تسهیل تردد شهروندان و رضایت آنان شد.

 علی توکلی شهردار منطقه 19 نیز رسیدگی به معابر شهرک وصال را از مطالبات جدی شهروندان و شورایاران دانست و اعلام کرد: معابر این شهرک نزدیک به 9 سال به صورت خاکی بود و در راستای رفع این مشکل آسفالت 5 خیابان متصل به شهرک با تأمین بودجه مورد نیاز انجام شد.

  وی ادامه داد: احداث این بوستان به منظور تأمین سرانه فضای سبز شهرک وصال در اولویت اقدامات اجرایی این منطقه قرار گرفت که به منظور تکمیل آن بحث احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان وصال در منطقه 19 احداث می شود

بوستان وصال در منطقه 19 احداث می شود