مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:152021-01-19سياسي

جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند، جانبازان سرافراز به نظام، انقلاب و جامعه عزت و آبرو بخشیدند و این اسوه های بی بدیل تاریخ، - با تقدیم جسم پاک خود از سرزمین خود جوانمردانه و جانانه دفاع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت مظلومی در سه شنبه های تکریم و تجلیل از ایثارگران استان مازندران، امروز 30 دی ماه به اتفاق رییس بنیاد ساری با دو جانباز سرافراز و یک خانواده شهید خدمت دیدار و ضمن ادای احترام، از صبر و بردباری این عزیزان دلجویی و قدردانی به عمل آورد.

مدیرکل بنیاد استان مازندران در دیدار با جانباز عزیز جمع الله طور سوادکوهی و آزاده جانباز سیدعبدالمجید حجه فروش با بیان اینکه جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند، گفت: جانبازان سرافراز به نظام، انقلاب و جامعه عزت و آبرو بخشیدند و این اسوه های بی بدیل تاریخ، با تقدیم جسم پاک خود از سرزمین خود جوانمردانه و جانانه دفاع کردند.

مظلومی افزود: خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز بهترین سند و گنجینه های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود و باید نسل های آینده را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

دیدار و تکریم ایثارگران، شنیدن صحبت ها و خاطرات دلنشین این عزیزان برای هر فردی روحیه بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند

جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند