مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:052021-01-19سياسي

مرکز ملی نوآوری و خلاقیت «إشراق» قدمگاه ایده پردازی است


مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، این مرکز را قدمگاه ایده پردازی برای همه ایده پردازان سراسر کشور خواند و بر رویّه سازی در این مرکز به جای هرگونه کُپی برداری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی امروز در آیین افتتاح ساختمان نوسازی شده مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به شعار این مرکز یعنی آفتاب موفقیت این جا طلوع می کند خاطر نشان کرد: مأموریت اصلی این مرکز، ترجمه مباحث نظری فرهنگی و ارزش ها در قالب محصول و خدمت است.

وی افزود: این مرکز را باید قدمگاه ایده پردازی همه ایده پردازان سراسر کشور و نه فقط طلاب و روحانیون علوم دینی دانست که می توانند با ارسال ایده های خود و پیگیری آن ها، از حمایت و پشتیبانی این مرکز بهره مند شوند.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در عین حال بیان کرد: از بین حدود 280 گروه تبلیغی از سراسر کشور، حدود 12 گروه برگزیده در این مرکز مستقر شده اند تا پیگیری ایده های برتر را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت این مرکز به صورت ملی دیده شده است یادآور شد: نقطه ثقل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، مرز تعامل بین مباحث محتوایی و عرصه های فناوری است و از این رو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می تواند ما را در رسیدن به اهداف خود یاری رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ملی نوآوری و خلاقیت «إشراق» قدمگاه ایده پردازی است

مرکز ملی نوآوری و خلاقیت «إشراق» قدمگاه ایده پردازی است