مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:052021-01-19سياسي

شاید آمدن «بایدن» شرایط را برای ایران بدتر کند/ دیپلماسی اقتصادی ما فلج است


عضو شورای روابط خارجی با تاکید بر اینکه «بایدن» که بیاید اتفاق خاصی نمی افتد و حتی ممکن است از یک نظر بدتر هم باشد،گفت: ترامپ هم پیمانان خود را دلسرد کرد ولی بایدن در اجماع سازی موفق تر است.

- عضو شورای روابط خارجی با تاکید بر اینکه بایدن که بیاید اتفاق خاصی نمی افتد و حتی ممکن است از یک نظر بدتر هم باشد،گفت: ترامپ هم پیمانان خود را دلسرد کرد ولی بایدن در اجماع سازی موفق تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم شیبانی عضو شورای راهبردی روابط خارجی با حضور در برنامه جهان آرا درپاسخ به سوالی درخصوص تبعات حضور بایدن در کاخ سفید با بیان اینکه باید ما نظام سیاسی و اقتصادی آمریکا را بشناسیم، گفت: سیاست آمریکا از اقتصاد نشات می گیرد و بنای اقتصاد آمریکا بر اصالت سرمایه هست و انسان تاموقعی که به افزایش سرمایه خدمت می کند به حساب می آید.

وی افزود: شرکت های بزرگ آمریکا را شکل می دهند و قدرت دست کمپانی هاست و هیچ کس بدون حمایت کمپانی ها نمی تواند فرماندار و رییس جمهور شود.

شیبانی با تاکید بر اینکه محال است که یک رییس جمهور آمریکا بیاید و مخالف روال گذشته عمل کندوسیاست ها عوض شود گفت: آمدن بایدن ابدا نمی تواند سیاست آمریکا را عوض کند چون باید حافظ آن بنیان اقتصادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید آمدن «بایدن» شرایط را برای ایران بدتر کند/ دیپلماسی اقتصادی ما فلج است

شاید آمدن «بایدن» شرایط را برای ایران بدتر کند/ دیپلماسی اقتصادی ما فلج است