مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:052021-01-19سياسي

تاکید استاندار هرمزگان بر مشارکت مپنا در ساخت بیمارستان و مجتمع آموزشی


استاندار هرمزگان در دیدار با مدیرعامل گروه مپنا، پیگیر ساخت یک بیمارستان و مجتمع آموزشی از این شرکت مادر تخصصی در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان که صبح امروز سه شنبه با همراهی مهندس مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان با دکتر علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا دیدار داشت در خصوص مسائل حوزه تولید برق در استان هرمزگان گفتگو و تبادل نظر و مطالبات استان را مطرح و پیگیری کرد .

وی در این نشست که در شرکت مپنا تهران برگزار شد، بر توسعه ظرفیت تولید برق استان، احداث سیکل بخار نیروگاه ایسین و نصب مزرعه توربین های بادی در مناطق بادخیز استان هرمزگان تاکید کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به مسئولیت های اجتماعی و تاکید بر مشارکت در ساخت بیمارستان و مجتمع آموزشی گفت: اتصال شبکه برق جزیره قشم به سرزمین اصلی و کشورهای همسایه خلیج فارس، تسریع در نصب پست GIS نیروگاه کلاس F هنگام و شارژ خط گاز نیروگاه کلاس F دارای اهمیت ویژه می باشد که باید تسریع یابد.

وی تاکید کرد: مدیرعامل مپنا با همراهی تیم تخصصی نیمه دوم بهمن ماه به منظور بررسی و عملیاتی شدن موارد پیشنهادی به هرمزگان سفر داشته باشد.

 مهندس مهرانی نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشات آخرین عملیات اجرایی صورت گرفته در پروژه احداث دو واحد گازی 307


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار هرمزگان بر مشارکت مپنا در ساخت بیمارستان و مجتمع آموزشی

تاکید استاندار هرمزگان بر مشارکت مپنا در ساخت بیمارستان و مجتمع آموزشی