مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:152021-01-19ورزشي

مبارزه با دوپینگ از اهداف اصلی فدارسیون وزنه برداری است


دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون برای مقابله با محرومیت وزنه برداران در مسابقات بین المللی و المپیک انجام تست دوپینگ در مسابقات کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن بیرانوند در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در رشته ورزشی وزنه برداری از ظرفیت های بالایی برخوردار است و توانسته در مسابقات بین المللی برای کشور افتخارآفرینی کند.

وی با گرامیداشت یاد ورزشکاران و پهلوانان نامی استان اردبیل در رشته وزنه برداری گفت: امیدواریم رییس جدید هییت وزنه برداری که از قهرمانان این رشته نیز هست بتواند با مدیریت جدی از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های نیروی انسانی جوان و نیز از باتجربه های این رشته ورزشی برای ارتقا جایگاه وزنه برداری تلاش کنند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور از قهرمانی چهار سال متوالی جوانان جهان در رشته وزنه برداری را یادآور شد و افزود: برای اولین بار در تاریخ وزنه برداری توانستیم در گروه تیمی بزرگسالان در سکوی اول قرار بگیریم و نیز سکوی سوم را نیز کسب کردیم.

بیرانوند به شروع فعالیت وزنه برداری بانوان در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان می توان با کمترین سرمایه گذاری بهترین نتایج را در رشته وزنه برداری گرفت که کسب مدال بین المللی توسط خانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با دوپینگ از اهداف اصلی فدارسیون وزنه برداری است

مبارزه با دوپینگ از اهداف اصلی فدارسیون وزنه برداری است