مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19سياسي

برگزاری اختتامیه مسابقه «قرآن» کشوری مس در رفسنجان


آیین اختتامیه مسابقه قرآن کشوری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، روح الله ابولهادی در آیین اختتامیه مسابقه کشوری حفظ قرآن سوره های صف و جمعه با حضور مسئولان شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار کرد: به واسطه وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا وقفه چندماهه ای در برگزاری مسابقات قرآن مس رخ داد.

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با نگاهی به تاریخچه برگزاری این مسابقات توسط مس سرچشمه رفسنجان عنوان کرد: اوایل سال 97 برگزاری مسابقات قرآنی مس از طرف احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مطرح شد و این نکته ایده ایشان بود و مستقیما روابط عمومی را ملزم به برگزاری این مسابقات کرد و تا الان هم به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: اولین دوره مسابقه با 3 هزار و 100 نفر شرکت کننده در خصوص حفظ سوره یاسین برگزار شد که در شهرستان های رفسنجان،  انار، سرچشمه و پاریز بود و یک دوره هم مخصوص دانش آموزان شهرستان رفسنجان برگزار شد.

ابولهادی ادامه داد: دوره دوم با سوره های حشر و حجرات در سال 97 برگزار شد و هر فصل یک بار این مسابقات برگزار می شد، سوره های واقعه و مزمل موضوع دوره سوم بود و دوره بعدی حفظ نهج البلاغه با 8 هزار و200 شرکت کننده برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه مسابقه «قرآن» کشوری مس در رفسنجان

برگزاری اختتامیه مسابقه «قرآن» کشوری مس در رفسنجان