مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:102021-01-19سياسي

فعالیت 411 تیم حمایت از بیماران کرونا در همدان/ توزیع 2446 بسته معیشتی


رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از فعالیت 411 تیم حمایت از بیماران کرونا در همدان خبر داد و گفت: این تیم ها تاکنون 2 هزار و 446 بسته معیشتی بین بیماران کرونایی استان توزیع و از ورود آنها به تجمعات جلوگیری کرده اند.

- حمید بهرامی خو در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدیریت و کنترل کووید 19 در طرح شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: این طرح محله محور و خانواده محور  بود و طبق برنامه هر خانواده یک پایگاه سلامت پیش رفت.

  وی هدف از اجرای این طرحرا مدیریت و قطع زنجیره انتقال کرونا با بهره گیری از توان و مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی، بهره گیری از نیروهای بسیج و داوطلب دانست و گفت: برای اجرای هر چه بهتر طرح اتاق فکر در مرکز استان، شهرستان و محله ها تشکیل شد و کار پیش رفت.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از مشارکت سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی سخن گفت و افزود: تیم های مراقبتی متشکل از نیروهای خانه های بهداشت، جمعیت هلال احمر و بسیج هستند که محله به محله با مراجعه حضوری به منازل یا با برقراری تماس تلفنی اقدام به بیماریابی می کنند.

وی از تشکیل  607 تیم مراقبتی در استان خبر داد و با بیان اینکه این تیم توانسته 103 هزار و 674 نفر را در قالب 26 هزار و 538 خانوار غربالگری کند تأکید کرد: 50 تیم مراقبت در منزل شامل پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 411 تیم حمایت از بیماران کرونا در همدان/ توزیع 2446 بسته معیشتی

فعالیت 411 تیم حمایت از بیماران کرونا در همدان/ توزیع 2446 بسته معیشتی