مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:002021-01-19اجتماعي

راه اندازی سامانه سیاهه انتشار برای 9 کلانشهر کشور


رییس مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان محیط زیست ضمن اشاره به راه اندازی سامانه سیاهه انتشار برای 9 کلان شهر کشور گفت: این برای اولین بار است که چنین سامانه با این دقت و جزییات منتشر می شود.

- رییس مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان محیط زیست ضمن اشاره به راه اندازی سامانه سیاهه انتشار برای 9 کلان شهر کشور گفت: این برای اولین بار است که چنین سامانه با این دقت و جزییات منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی میرزایی قمی در مراسم رونمایی از برنامه جامع اقدام ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهرها با اشاره به تهیه سیاهه انتشار آلودگی هوا برای 9 کلانشهر گفت: بر اساس ماده 22 آیین نامه فنی قانون هوای پاک، سازمان حفاظت محیط زیست موظف بود که تا پایان شهریور سال گذشته نسبت به تهیه سیاهه انتشار آلودگی هوا در کلانشهرها اقدام کند.

در این راستا سازمان حفاظت محیط زیست با کنسرسیوم دانشگاه های برتر کشور تفاهمنامه ای امضا کرد و قرار شد که ابتدا این سیاهه انتشار برای هفت کلانشهر ازجمله تهران، کرج، تبریز، اراک، اصفهان و شیراز تهیه شود و در گام بعدی دو شهر قم و کرمانشاه نیز به آن اضافه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این سیاهه برای اولین بار به صورت جامع و باکیفیت در سطح کشور تهیه شده است، تصریح کرد: هدف اصلی از انجام این پروژه وجود قوانین متعدد در حوزه آلودگی هوا بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه سیاهه انتشار برای 9 کلانشهر کشور

راه اندازی سامانه سیاهه انتشار برای 9 کلانشهر کشور