مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:502021-01-19فناوري

آغاز طرح ارائه خدمات غیر حضوری در سطح توزیع نیروی برق استان کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی کامل برای ارائه بیش از 90 خدمت به صورت کاملا غیر حضوری از یکم بهمن ماه، خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی کامل برای ارائه بیش از 90 خدمت به صورت کاملا "غیر حضوری" از یکم بهمن ماه، خبر داد.

هیوا لهونیان امروز(30 دی) در تشریح این خبر اظهار کرد: استفاده از خدمات به صورت غیر حضوری، مزایای زیادی برای عموم و مشترکین به همراه دارد، بدین منظور و با هدف ارتقاء کیفیت خدمت، بسترهای کامل نرم افزاری و سخت افزاری از امروز یکم بهمن ماه در سطح شرکت فراهم شده است.

لهونیان در ادامه با اشاره به مزایای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری افزود: از مهمترین مزایای خدمات غیر حضوری ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در هر لحظه و هر زمان ممکن است به طوری که مشترک در هر ساعت از شبانه روز می تواند به راحتی خدمت مورد نظر خود را ثبت کرده و از طریق کد رهگیری که بعد از ثبت خدمت به مشترک ارائه می گردد، در جریان وضعیت درخواست خود، قرار گیرد.

وی بیان کرد: کاهش هزینه های مشترکین و متقاضیان خدمت، سرعت در ارائه خدمات، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش آلودگی هوای شهر، به دلیل کاهش ترافیک و عدم حضور فیزیکی در ادارات و حفظ بهداشت فردی و جمعی هموطنان، از مزایای دیگر ارائه خدمات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ارائه خدمات غیر حضوری در سطح توزیع نیروی برق استان کردستان

آغاز طرح ارائه خدمات غیر حضوری در سطح توزیع نیروی برق استان کردستان