مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:252021-01-19اقتصادي

انتقاد از بی توجهی دولت به صادرات خدمات فنی و مهندسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیفی نایب رییس هیئت مدیره کانون سراسری شرکت های پیمانکاری در نشست خبری 5 تشکل حوزه صنعت ساخت و ساز، احداث و خدمات فنی مهندسی در خصوص صادرات مواد فنی و مهندسی گفت: - نمایندگان 5 تشکل صنعت ساخت و ساز با اشاره به عدم حمایت دولت از صادرات خدمات فنی و مهندسی، از این مساله گلایه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیفی نایب رییس هیئت مدیره کانون سراسری شرکت های پیمانکاری در نشست خبری 5 تشکل حوزه صنعت ساخت و ساز، احداث و خدمات فنی مهندسی در خصوص صادرات مواد فنی و مهندسی گفت: زمانی می توانیم در زمینه صادرات این خدمات موفق شویم که مشکلات داخلی را حل کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال ترکیه 20 رایزن اقتصادی در عراق دارد یا کره جنوبی 70 رایزن اقتصادی در تمام دنیا فعال کرده است در حالی که تمام رایزنان بازرگانی و اقتصادی ایران در دیگر کشور ها حداکثر 6 نفر است.

نایب رییس هیئت مدیره کانون سراسری شرکت های پیمانکاری گفت: ما در حالی که در عراق و سوریه با داعش جنگیدیم و خون دادیم، اما نتوانستیم هیچ امتیازی در بخش پروژه های این شرکت ها بگیریم.

شرکت های ایرانی هم که به سوریه رفته اند بیش از چند صباحی است دوام نیاورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی توجهی دولت به صادرات خدمات فنی و مهندسی

انتقاد از بی توجهی دولت به صادرات خدمات فنی و مهندسی