مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:052021-01-19سياسي

مردم میدان دار تبلیغ دین/ تبیین گفتمان اسلام ناب در دستور کار است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه مردم میدان دار تبلیغ دین هستند، گفت: تبیین گفتمان اسلام ناب در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل عبدالهی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه بیانیه گام دوم یک معماری کلان اجتماعی برای موجود زنده ای به نام انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: برای رشد این موجود زنده لاجرم تغییرات و تحولاتی رخ خواهد داد که به نظر می رسد رهبر انقلاب اسلامی به عنوان نخبه ترین اندیشمند از پایگاه نهاد دین به خوبی آن را هدایت می کنند.

وی ضمن بیان اینکه معظم له مسیر رشد انقلاب را به گام اول و دوم تقسیم کردند، افزود: ایشان با مخاطب قرار دادن جوانان بار تحقق آرمان های انقلاب را به دوش آن ها گذاشتند که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مخاطبان طراحی اجتماعی گام دوم به شکل گیری دقیق آن کمک می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه رویکرد مدیریتی جدید استفاده حداکثری و توانمند کردن نیروهای استان است، ابراز داشت: از همین باب تلاش خواهیم کرد که مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی محور همگرایی و همدلی در استان سمنان باشند و امیدواریم همه جریانات در این طیف همراه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم میدان دار تبلیغ دین/ تبیین گفتمان اسلام ناب در دستور کار است

مردم میدان دار تبلیغ دین/ تبیین گفتمان اسلام ناب در دستور کار است