مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:552021-01-19اقتصادي

ترمیم نوارهای حفاری گازکشی بندرعباس در دستور کار قرار دارد


معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بندرعباس گفت: از بدو شروع حفاری گازرسانی، تفاهم نامه ای میان شهرداری و شرکت گاز بواسطه ترمیم حفاری های صورت گرفته در معابر منعقد شده و این مسئله در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/هرمزگان معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بندرعباس گفت: از بدو شروع حفاری گازرسانی، تفاهم نامه ای میان شهرداری و شرکت گاز بواسطه ترمیم حفاری های صورت گرفته در معابر منعقد شده و این مسئله در دستور کار قرار دارد.

حسین بازماندگان ظهر امروز(30 دی ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری شهرداری بندرعباس با شرکت گاز استان در خصوص گازرسانی به بخش های مختلف شهر، اظهار کرد: پروژه گازرسانی به شهر بندرعباس کار بزرگ و با ارزشی است، زیرا انجام این پروژه منفعت شهروندان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس برای انجام بهتر و سریعتر این پروژه بزرگ با شرکت گاز استان نهایت همکاری را دارد، خاطرنشان کرد: تقریباً در چهار ماه گذشته روند حفاری و اجرای کانال ها در 25 نقطه از شهر بررسی و پیگیری شده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس گفت: شهر بندرعباس با مشکلات دیگری نیز مواجه است، به همین دلیل پروژه ای که در طول یک سال 250 کیلومتر حفاری کانال و قرار دادن لوله های گاز باشد، قطعاً مشکلاتی را تا زمان اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم نوارهای حفاری گازکشی بندرعباس در دستور کار قرار دارد

ترمیم نوارهای حفاری گازکشی بندرعباس در دستور کار قرار دارد