مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:452021-01-19سياسي

نخبگان قرآنی لشکر 84 پیاده لرستان تجلیل شدند


نفرات برتر مسابقات سراسری و نخبگان قرآنی لشکر 84 پیاده لرستان در مراسمی تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، امروز سه شنبه همایش تجلیل از نخبگان و نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در سطح نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی در لشکر 84 پیاده لرستان با حضور فرماندهان ارشد ارتش در منطقه لرستان برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خوشکنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان ضمن تبریک به نفرات برتر خانواده های قرآنی لشکر 84 پیاده لرستان که در مسابقات نزاجا و آجا مقام های برتر را کسب کرده اند، اظهار داشت قرآن کریم راه سعادت و رستگاری انسان را به خوبی نشان داده است و اگر انسان به قرآن عمل نکند به سوی ضلالت و گمراهی قدم خواهد گذاشت.

وی گفت: همه ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم که نسبت به تعلیم و یادگیری مفاهیم قرآنی بخصوص در بین کودکان و نوجوانان کوشا باشیم چرا که قرآن کریم راه سعادت و عاقبت بخیری است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان تصریح کرد: امروز به برکت حضور نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد رشد معنوی و قرآنی در بین کارکنان و خانواده های محترم هستیم و افتخار ما این است که در ارتشی خدمت می کنیم که یک ارتش ولایی و قرآن محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان قرآنی لشکر 84 پیاده لرستان تجلیل شدند

نخبگان قرآنی لشکر 84 پیاده لرستان تجلیل شدند