مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:452021-01-19پزشكي

با یک مچ بند از حال کارمندان در هنگام دورکاری باخبر شوید+فیلم


یک مچ بند 50 پوندی که توسط شرکت فناوری بهداشت هال (Hull) در بریتانیا ایجاد شده است، به افراد کمک می کند تا حال دوستان، خانواده و کارمندان خود را در قرنطینه ردیابی کنند.

- با یک مچ بند از حال کارمندان در هنگام دورکاری باخبر شوید+فیلم یک مچ بند 50 پوندی که توسط شرکت فناوری بهداشت "هال"(Hull) در بریتانیا ایجاد شده است، به افراد کمک می کند تا حال دوستان، خانواده و کارمندان خود را در قرنطینه ردیابی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، مچ بند مذکور که Moodbeam نام دارد مجهز به دو دکمه است که فرد بسته به خلق و خوی خود به سادگی باید آنها را در طول روز فشار دهد.

دکمه زرد رنگ برای مواقع شادی و دکمه آبی رنگ برای زمانی که فرد حالش خوب نیست و به نوعی ناراحت است تعبیه شده است.

این مچ بند به همراه یک برنامه در دسترس است که این برنامه در کنار ردیابی حال افراد، خواب و فعالیت آنها را نیز ثبت می کند.

این بدان معناست که کاربران می توانند حال عزیزان شان را هنگام قرنطینه در تلفن هوشمند خود مشاهده کنند و دریابند که چه موقع می توانند به آنها پیام دهند یا با آنها تماس بگیرند.

شرکت ها همچنین می توانند مچ بندها را برای کارمندان خود به صورت عمده خریداری کنند و در حالی که کارمندان از خانه کار خود را انجام می دهند و ممکن است احساس انزوا کنند از حال آنها باخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یک مچ بند از حال کارمندان در هنگام دورکاری باخبر شوید+فیلم

با یک مچ بند از حال کارمندان در هنگام دورکاری باخبر شوید+فیلم