مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:452021-01-19پزشكي

کرونا، نشاط اجتماعی را کاهش داده است


سرپرست واحد سلامت اجتماعی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: همه گیری کرونا، کاهش تعاملات اجتماعی شهروندان و ماندن در خانه، نشاط اجتماعی را در جامعه کاهش داده و خانواده ها را برای یافتن الگوهای صحیحی از گذراندن اوقات فراغت در این دوران دچار سردرگمی کرده است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست واحد سلامت اجتماعی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: همه گیری کرونا، کاهش تعاملات اجتماعی شهروندان و ماندن در خانه، نشاط اجتماعی را در جامعه کاهش داده و خانواده ها را برای یافتن الگوهای صحیحی از گذراندن اوقات فراغت در این دوران دچار سردرگمی کرده است.

زهرا امینی در نشست هم اندیشی با موضوع شاخص ها و راهکارهای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه ایرانی اسلامی در مرکز بهداشت استان اصفهان، اظهار کرد: پویایی و جنب و جوش اعضای یک جامعه، شکوفایی استعدادهای افراد و ایجاد ظرفیت های جدید در کشور، احساس رضایت از زندگی و افزایش مشارکت های مردمی از جمله شاخص هایی است که با میزان نشاط اجتماعی موجود در جامعه، رابطه ای تنگاتنگ دارد و بدون تامین نشاط و شادابی، دستیابی به پیشرفت و توسعه امری دشوار به نظر می رسد.

متخصص پزشکی اجتماعی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه نشاط اجتماعی نوعی احساس درونی است که بهجت، سرور و رضایت از خود و زندگی را در فرد تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، نشاط اجتماعی را کاهش داده است

کرونا، نشاط اجتماعی را کاهش داده است