مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:402021-01-19سياسي

نیک بین: دلالان و سهامداران حقوقی خون سهامداران حقیقی را در شیشه کردند


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های دولت در تنظیم بازار سرمایه تاکید کرد: دلالان با روابط ناسالم و با رانت اطلاعاتی و حقوقی ها که به حق خود قانع نبودند، - یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های دولت در تنظیم بازار سرمایه تاکید کرد: دلالان با روابط ناسالم و با رانت اطلاعاتی و حقوقی ها که به حق خود قانع نبودند، خون حقیقی ها را در شیشه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول من درخصوص تصمیم های غلط در زمینه بورس است، از قوه قضاییه درخواست می کنم پیگیری کند چه کسانی در اواخر مردادماه خروار خروار سهام فروخت و با پول مردم جیب خود را پر کردند، دولت غیر از اینکه سرمایه های مالی مردم را از بین برد، اعتماد مردم را به سرمایه گذاری در بورس که در واقع سرمایه گذاری در حاکمیت و نظام است را نیز از بین برد.

وی افزود: دلالان با روابط ناسالم و با رانت اطلاعاتی و حقوقی ها که به حق خود قانع نبودند، خون حقیقی ها را در شیشه کرده اند، وزیر اقتصاد مگر نگفتید خرید سهام پالایش یکم را تضمین می کنم و مگر تبلیغ نکردید؟ چه کسانی زیان سهامداران را جبران می کنند؟ آیا این زیان قابل جبران است؟ نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: دلالان و سهامداران حقوقی خون سهامداران حقیقی را در شیشه کردند

نیک بین: دلالان و سهامداران حقوقی خون سهامداران حقیقی را در شیشه کردند