مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:202021-01-19سياسي

آب پایدار پایانه برکت مهران تامین می شود


معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: یکی از چالش های بزرگ پیش روی پیاده روی اربعین حسینی(ع) در استان تامین آب پایدار پایانه است که با ساخت مخزن 2هزار متر مکعبی و احداث 11کیلومتر خط انتقال آب تا پایانه برکت ، - ایسنا/ایلام معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: یکی از چالش های بزرگ پیش روی پیاده روی اربعین حسینی(ع) در استان تامین آب پایدار پایانه است که با ساخت مخزن 2هزار متر مکعبی و احداث 11کیلومتر خط انتقال آب تا پایانه برکت ، این مشکل در حال رفع شدن است.

احمدکرمی در جلسه جلسه برنامه ریزی و پیگیری قرارگاه اربعین مهران ، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت تمام دستگاه های دخیل و برنامه ریز، در سال های قبل مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکنون به خوبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اربعین حسینی پیش رو ،افزود:احداث سایه بان در مسیر های منتهی به پایانه مرزی ، جداسازی ورودی و خروجی پایانه برکت ، احداث کنارگذر غربی مهران از اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در مسیرهای مواصلاتی ، 5مسر منتهی به مرز مهران در استان وجود دارد، تصریح کرد:ارتقاء مشخصات فنی راه ها ، 4بانده شدن جاده ها ، جداسازی راه ها به طول 45کیلومتر و ایمن سازی مسیر های منتهی به پایانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پایدار پایانه برکت مهران تامین می شود

آب پایدار پایانه برکت مهران تامین می شود