مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:152021-01-19پزشكي

آغاز ثبت نام المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد وایثارگر از امروز


مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ضمن جزییات برگزاری اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در این المپیاد از امروز 30 دی ماه آغاز می شود.

- مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ضمن جزییات برگزاری اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در این المپیاد از امروز 30 دی ماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد تاجفرد ضمن بیان این مطلب نقش تحرک بدنی و ورزش در سلامتی دانشجویان را بسیار موثر دانست و گفت: نظر به اینکه متأسفانه اپیدمی کرونا در کشور منجر به محدود شدن ورزش های دسته جمعی شده است، برگزاری مسابقات ورزشی مجازی در این زمینه می تواند جایگزین مناسبی باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقای سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر است.

اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور – یادواره شهید احدی- در دو بخش دختران و پسران در 10 رشته ورزشی برگزار می شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به رشته های ورزشی این المپیاد شامل ورزشی آمادگی جسمانی، طناب زنی، پلانک، اسکات دیواری، اسکات تک پا، بارفیکس تعادلی، روپایی، پله درجا، برپی و شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد وایثارگر از امروز

آغاز ثبت نام المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد وایثارگر از امروز