مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:452021-01-19سياسي

مسئولان مانع افزایش هزینه های بیمه تأمین اجتماعی رانندگان شوند


نماینده اقلید در مجلس، افزایش بی رویه هزینه های بیمه تأمین اجتماعی، کمبود سوخت، افزایش بی رویه قیمت یدکی و حق کمیسیون های باربری را از مشکلات رانندگان برشمرد که باید مسئولان با آن توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ، 30 دی) مجلس شورای اسلامی و در تذکری به رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره پر کردن چاه کشاورزی اظهار داشت: قبل از سال 85 چاه هایی حفر شدند که مشمول فرم شماره یک می شوند و از دسته چاه هایی هستند که اطلاعاتشان در سامانه می خواهم به این موضوع ورود کرده و اجازه ندهد حق افرادی که قبل از سال 85 چاه هایی را حفر کردند، ضایع شود.

  صالحی اظهار داشت: یکسری چاه های آب هستند که از سال 85 حفر شده اند اما به دلیل خشکی رودخانه ها مردم دسترسی به آب برای کشاورزی ندارند و سر ناچاری چاه های سطحی با متراز 10 الی15 متر را حفر کردند و مشمول پر کردن قانون چاه ها شدند.

وی افزود: انتظار داریم اگر در منطقه ای نسبت به پر کردن چاه ها اقدام می شود حداقل درصد خوبی را برای مصارف صنعت تخصیص دهند و همچنین باید تلاش کرد که تا تلاش ها در بحث جذب سرمایه گذار هدر نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مانع افزایش هزینه های بیمه تأمین اجتماعی رانندگان شوند

مسئولان مانع افزایش هزینه های بیمه تأمین اجتماعی رانندگان شوند