مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:402021-01-19اقتصادي

اعتبارات کفاف اجرای بسیاری از پروژه های زیرساختی خوسف را نمی دهد


با توجه به اینکه جمعیت به عنوان یکی از ملاک های اصلی توزیع اعتبار است، میزان اعتبار تخصیصی به شهرستان با توجه به پراکندگی بسیار زیاد کفاف اجرای بسیاری از پروژه های زیرساختی آن را نمی دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: با توجه به اینکه جمعیت به عنوان یکی از ملاک های اصلی توزیع اعتبار است، میزان اعتبار تخصیصی به شهرستان با توجه به پراکندگی بسیار زیاد کفاف اجرای بسیاری از پروژه های زیرساختی آن را نمی دهد.

محمدعلی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این شهرستان دارای بیش از 200 روستا و آبادی دارای سکنه می باشد که فقط یک سوم آنها بالای 20 خانوار است.

فرماندار خوسف اظهار کرد: شهرستان خوسف به دلیل پراکندگی بسیار زیاد و حضور بسبار کم جمعیت در روستاها در بحث راه ها علی رغم هزینه بالا، با هدف تثبیت جمعیت و حفظ امنیت، نیازمند توجه ویژه ای است.

آخوندی بیان کرد: پروژه های راهسازی اعتبارات بسیار زیادی می خواهد که صرفا با در نظر گرفتن اعتبارات شهرستانی نمی توان بسیاری از پروژه ها را تکمیل کرد که توجه ویژه ای از محل اعتبارات ملی و استانی را می طلبد.

وی بیان کرد: بیش از 97 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از راه آسفالته برخوردار هستند و چند روستای باقی مانده نیز در دستور کار است که امیدواریم به زودی شاهد آسفالته شدن تمام روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات کفاف اجرای بسیاری از پروژه های زیرساختی خوسف را نمی دهد

اعتبارات کفاف اجرای بسیاری از پروژه های زیرساختی خوسف را نمی دهد