مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19سياسي

مخبر: به تولید واکسن کرونا دید اقتصادی نداریم


ما از مردن کسی خوشحال نیستیم اما واکسنی که اینها تولید کرده اند چپ و راست در حال عارضه دادن است در حالی که واکسن ایرانی تا به حال هیچ عارضه ای نداشته و در 14 داوطلب هیچ عارضه ای مشاهده نشده و اثرات آن را بهتر و بیشتر از آن .

- ایسنا/البرز رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ما از مردن کسی خوشحال نیستیم اما واکسنی که اینها تولید کرده اند چپ و راست در حال عارضه دادن است در حالی که واکسن ایرانی تا به حال هیچ عارضه ای نداشته و در 14 داوطلب هیچ عارضه ای مشاهده نشده و اثرات آن را بهتر و بیشتر از آن که انتظار داشتیم داریم می بینیم.

محمد مخبر روز سه شنبه 29 دی ماه در حاشیه رونمایی از چند داروی جدید در شهرک دارویی برکت، با بیان اینکه ستاد را بلافاصله بعد از موضوع واکسن کرونا تحریم کردند، گفت: مردم مطمئن باشند که قوی تر، سریعتر، مطمئن تر و با کیفیت بهتر و کمیت بیشتر واکسن را به زودی تولید خواهیم کرد و در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مخبر افزود: تلاش می کنیم جلوتر از همه کشورهایی که تاکنون به صورت یک درصد یا نیم درصد جامعه واکسیناسیون را شروع کرده اند این کار را انجام دهیم.

ما از مردن کسی خوشحال نیستیم اما واکسنی که اینها تولید کرده اند چپ و راست در حال عارضه دادن است در حالی که واکسن ایرانی که در حال تولید است تا به حال هیچ عارضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: به تولید واکسن کرونا دید اقتصادی نداریم

مخبر: به تولید واکسن کرونا دید اقتصادی نداریم