مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19سياسي

پایش 33 هزار ساختمان ناایمن پایتخت/ قانون یکپارچه ایمنی شهری تصویب شود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید تصویب قانون یکپارچه ایمنی شهری را در اولویت قرار دهند گفت: 33 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت پایش و ارزیابی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره قانون یکپارچه ایمنی شهری اظهار داشت: حادثه پلاسکو نقطه عطفی در تاریخ تهران و کشور در حوزه ایمن سازی ساختمان ها و تأسیسات شهری محسوب می شود.

وی افزود: مدیریت شهری در زمینه ایمن سازی ساختمان های تهران اقدامات زیادی انجام داده که در تاریخ ماندگار خواهد شد و قابل تسری به سایر سازمان ها و شهرداری های شهر تهران است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر تهران در مصوبات مختلفی که انجام داده اعتبارات سازمان آتش نشانی را هم از محل صدور پروانه های ساختمانی، عوارض ساختمانی و بودجه های سنواتی افزایش داده است به طوری که همواره مسؤولین آتش نشانی اعلام می کنند که طلایی ترین روزهای خود را در مورد خرید تجهیزات دارند.

سالاری به ضرورت بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: برای اولین بار بر روی سامانه طرح تفصیلی ابلاغ شده ساختمان های خطرساز روی پهنه های گسلی ساخته نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 33 هزار ساختمان ناایمن پایتخت/ قانون یکپارچه ایمنی شهری تصویب شود

پایش 33 هزار ساختمان ناایمن پایتخت/ قانون یکپارچه ایمنی شهری تصویب شود