مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:202021-01-19اجتماعي

حناچی: شهرداری به تنهایی نمی تواند با آلودگی هوا مقابله کند


شهردار تهران با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی نمی تواند با آلودگی هوا مقابله کند گفت: حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا حاکمیتی است و مردم هم در مقابله با آن نقش دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم تجلیل از سفیران هوای پاک اظهار داشت: آلودگی هوا و ترافیک جزو مشکلات همه کلانشهرها است ولی این مسأله به معنای لاینحل بودن آن نیست.

وی افزود: در صورتی که نمودار دو دهه شهر تهران را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که آلاینده ها روند کاهشی داشته اما میزان کاهش و سرعت آلاینده ها به صورتی است که می تواند همه زحمات را به باد دهد.

شهردار تهران ادامه داد:یکی از ویژگی های نفت در کشور داشتن گوگرد بالا است البته در پایتخت گازوییل از این فرآورده نفتی استفاده می شود گوگرد استانداردی دارد و مسؤولین می گویند مازوت سوزانده نمی شود.

حناچی تصریح کرد: البته اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد که آلودگی از مرز تقسیمات کشوری رد نمی شود و اگر در آبیک و قزوین گازوییل پر گوگرد سوزانده شود قطعا تأثیرش به تهران خواهد رسید.

وی بیان داشت: قانون هوای پاک جهت مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته شده و 18 دستگاه در اجرای این قانون نقش دارند که شهرداری نقش کمتری در این زمینه داشته و تنها مسؤولیتش توسعه حمل و نقل عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: شهرداری به تنهایی نمی تواند با آلودگی هوا مقابله کند

حناچی: شهرداری به تنهایی نمی تواند با آلودگی هوا مقابله کند