مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:052021-01-19سياسي

راه اندازی پویش ملی «بانوی مهربانی» در کردستان


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از راه اندازی پویش ملی«بانوی مهربانی» به منظور جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان مناطق محروم استان کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از راه اندازی پویش ملی بانوی مهربانی به منظور جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان مناطق محروم استان کردستان خبر داد.

لیلا آژیر، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پویش ملی بانوی مهربانی به منظور جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان مناطق محروم استان کردستان راه اندازی شده است.

وی افزود: این پویش به همت معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در سطح کشور اجرا می شود که در استان با مشارکت یکی از مؤسسه های مردم نهاد استان کردستان اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر این پویش نیازمند همکاری و مساعدت تمام ارگان ها، سازمان ها، ادارات و مؤسسه های مردم نهاد سطح استان هستیم تا بتوانیم کتاب و اسباب بازی مورد نیاز کودکان مناطق محروم را جمع آوری کنیم.

وی با تأکید بر مشارکت هرچه بیشتر شهرداری در تبلیغ اجرای این پویش مهربانی ادامه داد: در استان های دیگر کشور سازندگان و تولیدکنندگان اسباب بازی و ناشران کتاب کودک و نوجوان در این طرح مشارکت دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش ملی «بانوی مهربانی» در کردستان

راه اندازی پویش ملی «بانوی مهربانی» در کردستان