مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:502021-01-19اقتصادي

کمک 170 میلیارد تومانی مردم به هلال احمر برای مهار کرونا


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: تاکنون 170 میلیارد تومان مشارکت های مردمی نقدی و غیرنقدی را برای مهار کرونا به جمعیت هلال احمر داشته ایم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: تاکنون 170 میلیارد تومان مشارکت های مردمی نقدی و غیرنقدی را برای مهار کرونا به جمعیت هلال احمر داشته ایم.

محمد نصیری، امروز(30 دی) در آیین افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به نقش مهم استفاده از توان مردم در مدیریت بحران ها، اظهار کرد: طی 42 سالی که از عمرانقلاب اسلامی گذشته، همواره با بحران های مختلفی در کشور مواجه شده ایم و هرزمان که مدیریت درستی انجام شده، ظرفیت سازی کرده ایم و توان مردمی را پای کار آورده ایم، بحران ها به فرصت تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی، زلزله بم، حادثه ورزقان، زلزله کرمانشاه و سیل سال گذشته در تعدادی از استان های کشور از جمله این بحران ها بوده که اگر حاکمیت به تنهایی و بااستفاده از ظرفیت های معمولی که دارد با آن مواجه می شد، هیچگاه نمی توانست از این بحران ها ظرفیت سازی کند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: در سیل سال گذشته که در مقاطعی حدود 24 استان کشور درگیر آن شدند، در هفت تا هشت استان کشور حدود 600 هزار اسکان موقت را در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 170 میلیارد تومانی مردم به هلال احمر برای مهار کرونا

کمک 170 میلیارد تومانی مردم به هلال احمر برای مهار کرونا