مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:502021-01-19بين الملل

منتقد کرملین: پوتین می خواهد نشان دهد شخص برتر روسیه است


میخاییل خودورکوفسکی، یک سرمایه گذار نفتی سابق که با کرملین اختلاف پیدا کرد، گفت دستگیر کردن آلکسی ناوالنی، منتقد کرملین تلاشی از سوی ولادیمیر پوتین برای نشان دادن اینکه همچنان شخص برتر روسیه به حساب می آید، - میخاییل خودورکوفسکی، یک سرمایه گذار نفتی سابق که با کرملین اختلاف پیدا کرد، گفت دستگیر کردن آلکسی ناوالنی، منتقد کرملین تلاشی از سوی ولادیمیر پوتین برای نشان دادن اینکه همچنان شخص برتر روسیه به حساب می آید، است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، میخاییل خودورکوفسکی گفت، غرب در صورتی که می خواهد در پی دستگیر کردن ناوالنی بر رییس جمهور 68 ساله روسیه نفوذ داشته باشد باید به جای حرف زدن عمل کند و اینکه ناوالنی ممکن است با یک دهه زندان مواجه شود همانطور که برای خودورکوفسکی بعد از به چالش کشیدن کرملین اتفاق افتاد.

ناوالنی روز دوشنبه یک روز بعد از بازگشتش از آلمان به روسیه با تداوم بازداشت برای مدت 30 روز دیگر از بابت نقض شرایط مجازات حبس تعلیقی خود، روبرو شد.

او پیش از آن در آلمان به خاطر آنچه که آزمایشات نظامی این کشور مسمومیت به یک ماده اعصاب مرگبار نشان داد تحت درمان قرار گرفت، در حالی که کرملین نسخه ای را که از رخدادها ارائه شد رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقد کرملین: پوتین می خواهد نشان دهد شخص برتر روسیه است

منتقد کرملین: پوتین می خواهد نشان دهد شخص برتر روسیه است