مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:202021-01-19سياسي

دستور وزیر بهداشت برای ارتقای زیرساخت و بهبود خدمات درمان دشتستان


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک بیمارستان کفاف شهرستان دشتستان با این وسعت و جمعیت را نمی دهد، ساخت و تکمیل بیمارستان دوم در این شهرستان را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم رضایی در نشست با وزیر بهداشت ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با کرونا ، با انتقاد از وضعیت تعداد تخت های بیمارستانی، کمبود امکانات و تجهیزات و نیز میزان اندک تخصیص دارو در استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه درمانی نسبت به متوسط کشور وضعیت ضعیف تری داریم.

نماینده مردم دشتسان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرساخت ها و امکانات فعلی بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان جوابگوی نیازهای مردم نیست و نیاز است که ارتقا پیدا کند.

رضایی خواستار تخصیص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید گنجی برازجان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، بهیاران، پرستاران و نیروهای شرکتی بیمارستان، تسریع در تکمیل و راه اندازی بیمارستان 17 شهریور برازجان، تکمیل و تجهیز و راه اندازی مرکز بستر درمان شبانکاره، تکمیل و تجهیز و راه اندازی درمانگاه تخصصی برازجان، رفع مشکلات درمانگاه های شهرها و روستاهای دشتستان، آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان و جذب نیروهای جدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر بهداشت برای ارتقای زیرساخت و بهبود خدمات درمان دشتستان

دستور وزیر بهداشت برای ارتقای زیرساخت و بهبود خدمات درمان دشتستان