مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:352021-01-19سياسي

دریافت عوارض توسط شهرداری قم از ساکنان جمکران خلاف قانون بوده است


مدیرکل امور شهری استانداری قم با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در سال 96 گفت: دریافت عوارض توسط شهرداری قم از ساکنان منطقه جمکران برای ارائه خدمات خلاف قانون بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم ملکی دوشنبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز قم با بیان اینکه بحث الحاق روستای جمکران از سال 86 به قم مطرح و حدود 10 سال از آن می گذرد، گفت: اوایل سال 96 با شکایت یک شهروند از شهرداری قم باعث ورود دیوان عدالت اداری به این مسئله شد و مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری که در سال 86 مبنی بر الحاق منطقه جمکران به شهر تصویب شده بود را ابطال کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با اشاره به اینکه با ابطال این مصوبه که یک رونوشت آن به شورای شهر سازی و معماری رفته است، افزود: در آنجا به استان اعلام کردند که ایرادی دیوان وارد است و مراحل قانونی را مجدداً آغاز کنید.

وی با تاکید بر اینکه پس از اعلام نتیجه رأی به استانداری مجدداً مراحلی که مرتبط به شورای عالی شهرسازی بود، در مدت 30 روز انجام شد، گفت: نکته اساسی در مراحل اداری این بود که باید مراحل طی شده ابتدا مجوز هیئت وزیران برای بحث تقسیمات کشوری و الحاق روستا به جمکران و پاک کردن کد روستا انجام می شد که در آن موقع انجام نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت عوارض توسط شهرداری قم از ساکنان جمکران خلاف قانون بوده است

دریافت عوارض توسط شهرداری قم از ساکنان جمکران خلاف قانون بوده است