مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:152021-01-19اقتصادي

وقتی کرونا درس الفبای عشق می دهد


در میدان گذر از کوچه های سخت زندگی، هستند کسانی که خود را با تحولات جدید همراه کرده و بدون هیچ چشمداشتی نور امیدی در زندگی اطرافیان خود شده اند و با گذشت خود کرونا را معنای دیگر بخشیدند.

- ایسنا/کردستان در میدان گذر از کوچه های سخت زندگی، هستند کسانی که خود را با تحولات جدید همراه کرده و بدون هیچ چشمداشتی نور امیدی در زندگی اطرافیان خود شده اند و با گذشت خود کرونا را معنای دیگر بخشیدند.

خبر دریافت تسهیلات 18 میلیون تومانی مدیر یکی از مدارس سنندج و اعطای آن برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند یکی از اقدامات خیر خواهانه ای است که در ایام کرونا بار دیگر ایثار و فداکاری را معنا بخشید.

شب بو اردلان، مدیر هنرستان کیمیای سنندج، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر با 26 سال سابقه خدمت در هنرستان کیمیای سنندج آموزش وپرورش ناحیه یک به عنوان مدیر به دانش آموزان خدمت ارائه می کنم.

وی با اشاره به اینکه کادر آموزشی این هنرستان همچون سایر مدارس کشور متشکل از معلمانی فداکار و از خود گذشته است، افزود: معلمان این هنرستان در روزهای سخت کرونایی و با وجود تعطیلی تمام مدارس کشور به دلیل عدم دسترسی تعداد محدودی از دانش آموزان در کلاس های حضوری درس حاضر شده و کار تدریس خود را در کنار فضای مجازی در مدارس نیز انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کرونا درس الفبای عشق می دهد

وقتی کرونا درس الفبای عشق می دهد