مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 01:552021-01-18فناوري

دانلود برنامه واتساپ بیزنس - WhatsApp Business


WhatsApp Business واتساپ بیزنس عنوان نسخه ای جدید از نرم افزار واتس اپ برای افرادی با بیزنس های کوچک و بزرگ می باشد که توسط همین شرکت یعنی WhatsApp Inc برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.

قابلیت ها و امکانات موجود در این اپ در راستای نیاز مدیران کسب و کار توسعه داده شده و آن ها را قادر می سازد تا نظارتی دقیق بر روی مشتریان خود داشته باشند.

پاسخ های فوری را که به صورت مستمر از آن ها استفاده می کنید در لیست مسیج های از پیش تنظیم شده وارد کنید و در هنگام دریافت هر نوع پیام تکراری به سرعت آن ها را ارسال کنید.

علاوه بر این یکی از برترین قابلیت های این مسنجر نسبت به نسخه اصلی آن پروفایل خاص تجارتش می باشد که از گزینه های متنوعی برخوردار است.

در پایان نیز باید بدانید که تمامی قابلیت های نسخه اصلی واتس آپ در این نسخه نیز موجود می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه WhatsApp Business اندروید : طراحی شده برای بیزنس های شخصی و کسب و کار های کوچک و بزرگ پروفایل تجاری با امکان وارد کردن آدرس ایمیل، وبسایت، شرح فعالیت ها و … ذخیره پاسخ های فوری شخصی برای ارسال سریع جواب به پیام های تکراری پیام های خودکار برای آگاهی مشتریان از زمان تماس شما با آن ها آمار تمامی پیام های ارسال خود ( ارسال های موفق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود برنامه واتساپ بیزنس - WhatsApp Business

دانلود برنامه واتساپ بیزنس - WhatsApp Business