مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:102021-01-18سياسي

حوزویان خواستار عزل و محاکمه « علیرضا رییسی» شدند


قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در پی قم هراسی در ستاد ملی کرونا و اظهارات سخنگوی این ستاد با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عزل و محاکمه «علیرضا رییسی» بدلیل تشویش اذهان عمومی شدند.

- قم- قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در پی قم هراسی در ستاد ملی کرونا و اظهارات سخنگوی این ستاد با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عزل و محاکمه علیرضا رییسی بدلیل تشویش اذهان عمومی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده و طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، دارای التزام بالا به پروتکل هاست و از آنجا که این شهر به عنوان نماد هویتی شیعه مطرح است نباید با اظهارات نسنجیده موجب راه اندازی قم هراسی شد.

این قرارگاه حوزوی طی نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت خواهان برکناری رییسی و نیز محاکمه او به دلیل تشویش اذهان عمومی شده است.

متن کامل بیانیه قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به این شرح است: جناب آقای دکتر نمکی (زید عزه) وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور سلام علیکم با سپاس وافر از تلاش ها، خدمات، مجاهدت ها و فداکاری های کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در مقابله با ویروس منحوس ، متأسفانه اظهارات گزاف، غیرعلمی، نادرست و غیرمنصفانه جناب آقای دکتر رییسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره قم، موجبات تأسف و نگرانی امت شهید پرور را که به قم به عنوان نماد هویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزویان خواستار عزل و محاکمه « علیرضا رییسی» شدند

حوزویان خواستار عزل و محاکمه « علیرضا رییسی» شدند