مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:152021-01-18ورزشي

هفتمین پیروزی شیمیدر قم مقابل نیروی زمینی تهران


تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین بازی خود از دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم نیروی زمینی تهران را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏، شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین بازی خود از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر بیست و نهمین روز دی ماه در تالار آزادی به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفتند و هفتمین پیروزی این فصل را به دست آوردند.

در این مسابقه نماینده بسکتبال قم از ابتدا تیم برتر میدان بود و کوارترهای اول تا چهارم بازی را به نفع خود تمام کردند تا هفتمین پیروزی خود را در هشتمین مسابقه این فصل کسب کرده و بدین ترتیب جمع اندوخته های خود در این فصل را به امتیاز 15 برسانند.

کادر فنی شیمیدر قم در این مسابقه، کنار باتجربه های شیمیدر از بازیکنان جوان تیم نیز بهره برد و بسکتبالیست های آینده دار شیمیدر نیز مزد اعتماد مربیان خود را به خود دادند تا در نهایت نماینده بسکتبال قم این بازی را با حساب 107 بر 66 به نفع خود تمام کند.

شیمیدر در بازی نیم فصل نخست مرحله مقدماتی مسابقات این فصل نیز تیم نیروی زمینی تهران را با نتیجه 109 بر 69 شکست داده بود و بدین ترتیب با هفت پیروزی و یک باخت و 15 امتیاز موقعیت خود را در بالای جدول رده بندی گروه دوم لیگ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین پیروزی شیمیدر قم مقابل نیروی زمینی تهران

هفتمین پیروزی شیمیدر قم مقابل نیروی زمینی تهران