مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:102021-01-18سياسي

اختلال در کار آموزش پذیرفتنی نیست


کرونا یک تهدید است در همین راستا از آموزش و پرورش انتظار می رود که این تهدید را به فرصت تبدیل کند و شرایط به گونه ای مدیریت شود که هیچ اختلالی در کار آموزش وارد نشود.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: کرونا یک تهدید است در همین راستا از آموزش و پرورش انتظار می رود که این تهدید را به فرصت تبدیل کند و شرایط به گونه ای مدیریت شود که هیچ اختلالی در کار آموزش وارد نشود.

علی فتح اللهی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش، مهمترین مقام تربیتی در کشور است که ماحصل تلاش فعالین این حوزه نشان می دهد که اگر به دنبال تمدن سازی و تحول جامعه هستیم، باید به عرصه های تربیتی و علمی توجه کنیم تا جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت حرکت دهند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: باتوجه به شرایطی که به سبب شیوع کرونا داریم، باید همواره خود را برای اتفاقات این چنینی آماده کنیم.

وی ادامه داد: کرونا یک تهدید است در همین راستا از آموزش و پرورش انتظار می رود که این تهدید را به فرصت تبدیل کند و شرایط به گونه ای مدیریت شود که هیچ اختلالی در کار آموزش وارد نشود.

فتح اللهی گفت: اگر قرار است توسعه همه جانبه اتفاق بیافتد، همه باید مشارکت کنند تا شرایطی لازم برای امر تعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در کار آموزش پذیرفتنی نیست

اختلال در کار آموزش پذیرفتنی نیست