مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:052021-01-18سياسي

دادستان جدید پلدختر معرفی شد/ تاکید بر اجرای مفاد سند تحول قضایی


طی حکمی علی امرایی به عنوان دادستان جدید پلدختر منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مراسم تودیع و معارفه دادستان پلدختر با حضر دادستان مرکز استان برگزار شد.

بر این اساس طی حکمی علی امرایی که پیش از این به عنوان بازپرس در دستگاه قضایی پلدختر فعالیت داشت به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی و از زحمات شیخی دادستان اسبق پلدختر تجلیل شد.

 داریوش شاهون وند دادستان مرکز استان در این مراسم در خصوص صفات قاضی از نگاه حضرت علی(ع)، بیان داشت: آن معصوم در این می فرمایند از میان رعایای خود برترین فرد را برای قضاوت برگزین؛ کسی که امور مختلف وی را در تنگنا قرار ندهد، برخورد مخالفان با یکدیگر او را خشمگین نکند، در لغزش هایش پافشاری نکند، وقتی خطایش روشن شد بازگشت به حق کند، نفس او تمایلی به طمع نداشته باشد، در فهم مطالب به تحقیق اندک اکتفا نکند، در شبهات از همه محتاط تر و در تمسک به حجت پافشاری بیشتر کند، در مراجعات مکرر اطراف دعوا کمتر خسته شود، در کشفِ حقیقتِ امور شکیباتر و موقع آشکار شدن حق در انشای حکم از همه قاطع تر باشد و ستایش فراوان، او را مغرور نسازد.

وی در ادامه افزود: نظارت و برنامه ریزی دقیق و مدون در اجرای منویات مقام معظم رهبری و دستورات رییس محترم قوه قضاییه خصوصا اجرای مفاد سند تحول قضایی بایستی در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید پلدختر معرفی شد/ تاکید بر اجرای مفاد سند تحول قضایی

دادستان جدید پلدختر معرفی شد/ تاکید بر اجرای مفاد سند تحول قضایی